ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy dróg powiatowych - dwa zadania. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy dróg powiatowych - dwa zadania.

Szczegóły informacji

Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy dróg powiatowych - dwa zadania.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: SB.2600.1.2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-10-10 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2016-09-30 przez Teresa Wołodźko

Treść:

                                                                                          
ZAPYTANIE  OFERTOWE
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
 
Zarząd Dróg Powiatowych w  Giżycku zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu na następujące zadania:
Zadanie 1: „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy   drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o  długości 1217 m”.  
Zadanie 2: „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow.  nr 1734N na odcinku Jeziorowskie- Kruklanki o długości 1500m”.
 
Zamówienie jest dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich  na lata    2014 -2020.
 
I. Opis przedmiotu zamówienia.
 
Zadanie 1 „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy   drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o  długości 1217 m”.  
Wykonawca winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o długości    1217 m. Przebudowa przedmiotowej drogi obejmuje następujące roboty: roboty przygotowawcze i ziemne; odwodnienie korpusu drogowego (oczyszczenie przepustów rurowych, wykonanie ścianek czołowych przepustów, wykonanie przepustów pod zjazdami), podbudowę (profilowanie i zagęszczenie podłoża, wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym), nawierzchnię (skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno -asfaltowej AC16W, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S, zatoki autobusowe z mieszanki mineralno- asfaltowej, bariery ochronne.
Szczegółowy zakres robót objęty do nadzoru został określony w skróconej dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki.
Powyższe dokumenty dostępne są  jest  na stronie internetowej http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/   w zakładce zamówienia publiczne oraz w  siedzibie Zamawiającego.
  
 
Zadanie 2 „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow.   nr 1734N na odcinku Jeziorowskie- Kruklanki o długości 1500m”.
1.Wykonawca winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami w ramach przebudowy drogi powiatowej nrv1734N na odcinku Jeziorowskie- Kruklanki o długości 1500m. Przebudowa przedmiotowego odcinka drogi obejmuje  w szczególności: roboty przygotowawcze,  roboty  ziemne,  odwodnienie korpusu drogowego (oczyszczenie przepustu,  studzienki ściekowe,  przykanaliki,  studnie chłonne),   wyrównanie istniejącej podbudowy betonem oraz mieszanką mineralno – asfaltową, podbudowę z kruszywa łamanego i betonu asfaltowego;  nawierzchnię - warstwę ścieralną z betonu asfaltowego, chodniki z kostki betonowej, oznakowanie pionowe i poziome, kolizje z siecią energetyczną i telekomunikacyjną, roboty wykończeniowe.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w projekcie budowlanym, wycinkowych przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki.
Projekt budowlany  dostępny jest  na stronie internetowej http://gizycko.starostwo.gov.pl/pliki w menu Drogi, a wycinkowe przedmiary umieszczone są na stronie internetowej http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/ w zakładce  zamówienia publiczne
oraz w siedzibie Zamawiającego.
 
II. Warunki udziału w postępowaniu
 
Warunki udziału w postępowaniu dla Zadania nr 1
1.Wykonawca zapewni osobę, która jest uprawniona do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – tj. do  wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej. Osoba ta musi  posiadać stosowne uprawnienia budowlane.
2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w VI niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaakceptował i podpisał umowę na warunkach określonych we wzorze umowy ( zał. nr 3).
 
Warunki udziału w postępowaniu dla Zadania nr 2
1.Wykonawca zapewni osoby, które są uprawnione do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – tj. do  wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, energetycznej, telekomunikacyjnej. Osoby te muszą  posiadać stosowne uprawnienia budowlane.
2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w VI niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zaakceptował i podpisał umowę na warunkach określonych we wzorze umowy ( zał. nr 4).
 
III.  Kryteria oceny ofert oraz informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert.
Dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2 Zamawiający przyjmuje następujące kryterium:
  1. Cena  =100 pkt
IV. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert.
Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 będą  oceniane oddzielnie, według poniższego opisu:
Kryterium „C - cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny (wynagrodzenia ryczałtowego) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
Ofercie o najniższej cenie (wynagrodzeniu ryczałtowym) Zamawiający przyzna 100 punktów,    a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, liczona według wzoru:
C = ( C min : C o) x 100 pkt
gdzie:
C        - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena
C min - najniższa cena (wynagrodzenie ryczałtowe) z ocenianych ofert
C o     - cena  (wynagrodzenie ryczałtowe)  oferty ocenianej. 
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów.
Jeżeli zostaną złożone  oferty o takiej samej najniższej cenie  (wynagrodzeniu ryczałtowym), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych już  ofertach.
 
V. Termin składania ofert.
Wykonawca może złożyć ofertę na Zadanie nr 1 lub na Zadanie nr 2, albo na  Zadanie nr 1        i na Zadanie nr 2. W przypadku składania ofert na dwa zadania - oferty  należy złożyć oddzielnie, w osobnych opakowaniach.
Dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2,  obowiązuje opis jak niżej:
  1. Przygotowanie oferty
    1. Wykonawca w  cenie oferty (wynagrodzeniu ryczałtowym) musi uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zamówienia.
    2. Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru (co do treści  oraz opisu wierszy):
      Zadanie nr 1 -  według zał. nr 1;
      Zadanie nr 2 - według zał. nr 2
      Oferta winna być  napisana w języku polskim.
    3. Oferta musi  być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
    4. Ofertę należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć  opakowanie  i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
oraz opisane: 
Zadanie 1: „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy   drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o  długości 1217 m”.  
Nie otwierać przed dniem   10.10.2016 r., do godz. 902”.
lub
Zadanie 2: „Przebudowa drogi pow. nr 1734N na odcinku Jeziorowskie - Kruklanki                o długości 1500m”.
Nie otwierać przed dniem   10.10.2016 r., do godz. 915”.
  1. Terminy:
    1. Ofertę na Zadanie nr 1 lub na Zadanie nr 2, w formie pisemnej  należy złożyć do Zarządu Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko,   ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie  do 10.10.2016 r. do godz. 900. Oferty złożone po terminie składania ofert, zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.
    2. Otwarcie ofert na:
      - Zadanie nr 1 nastąpi w dniu 10.10.2016  r., o godz. 902 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 3.
      - Zadanie nr 2 nastąpi w dniu 10.10.2016  r., o godz. 915 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 3.
 
VI. Warunki wykluczenia
Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2
1. Zamówienia udzielane przez zamawiającego nie będą udzielane wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
  5. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
 
VII. Termin realizacji zamówienia
1. Czas wykonywania nadzoru inwestorskiego rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i będzie  obejmował cały okres realizacji robót budowlanych,  odbiór częściowy i ostateczny, rozliczenie  zadania,   a także okres trwania rękojmi i gwarancji.
Dla Zadania nr 1:
Zamawiający wymaga, aby  przebudowa przedmiotowego odcinka drogi została  wykonana w terminie do 30 dni od daty  podpisania umowy  z wykonawcą robót budowlanych.
Dla Zadania nr 2:
Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowego odcinka drogi została wykonana  w dwóch terminach:
do 30 listopada 2016 r. – roboty ujęte do wykonania w wycinkowym przedmiarze robót - I Etap
do 30 czerwca 2017 r. - roboty ujęte do wykonania w wycinkowym przedmiarze robót - II Etap
 
VIII. Inne postanowienia
Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2
  1. W przypadku gdy:
    1. wpłynie tylko jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta – Zamawiający uzna zasadę konkurencyjności za spełnioną,
    2. nie wpłynie żadna oferta lub wszystkie oferty, które wpłyną, podlegają odrzuceniu – Zamawiający powtórzy postępowanie, aż otrzyma jedną  ofertę niepodlegającą odrzuceniu.
  2. Informację o wyniku postępowania zamawiający umieści na stronie internetowej bip.spgizycko.warmia.mazury.pl, wyśle do wszystkich potencjalnych wykonawców do których zostało skierowane zapytanie ofertowe oraz umieści w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
  3. W piśmie skierowanym do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, zamawiający poinformuje  go o terminie i miejscu zawarcia umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu niezbędne dokumenty osób, które będą pełnić nadzór inwestorski potwierdzając, że osoby te są uprawnione do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w odpowiedniej specjalności. Po przeprowadzeniu powyższej procedury nastąpi zawarcie umowy z Wykonawcą wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności.
    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu oraz żądania od Wykonawców szczegółowych informacji  i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
                                                                                  
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych 
Józef Pipiro 
 
ZAŁĄCZNIKI
1. Wzory ofert             -  załącznik nr 1 i nr 2
2. Wzory umów           - załącznik nr 3 i nr 4                                                                                   

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Wołodźko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-30 08:29:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-30 08:32:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-10-17 14:54:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1378 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony