Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy dróg powiatowych - dwa zadania. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy dróg powiatowych - dwa zadania.Szczegóły informacji
Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy dróg powiatowych - dwa zadania.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: SB.2600.1.2016
Termin składania ofert / wniosków: 2016-10-10 09:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat
Ogłoszono dnia: 2016-09-30 przez Teresa Wołodźko
Treść:
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu na następujące zadania:
Zadanie 1: „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o długości 1217 m”.
Zadanie 2: „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 1734N na odcinku Jeziorowskie- Kruklanki o długości 1500m”.
Zamówienie jest dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020.
I. Opis przedmiotu zamówienia.
Zadanie 1 „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o długości 1217 m”.
Wykonawca winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o długości 1217 m. Przebudowa przedmiotowej drogi obejmuje następujące roboty: roboty przygotowawcze i ziemne; odwodnienie korpusu drogowego (oczyszczenie przepustów rurowych, wykonanie ścianek czołowych przepustów, wykonanie przepustów pod zjazdami), podbudowę (profilowanie i zagęszczenie podłoża, wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym), nawierzchnię (skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno -asfaltowej AC16W, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S, zatoki autobusowe z mieszanki mineralno- asfaltowej, bariery ochronne.
Szczegółowy zakres robót objęty do nadzoru został określony w skróconej dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki.
Powyższe dokumenty dostępne są jest na stronie internetowej http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/ w zakładce zamówienia publiczne oraz w siedzibie Zamawiającego.
Zadanie 2 „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 1734N na odcinku Jeziorowskie- Kruklanki o długości 1500m”.
1.Wykonawca winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami w ramach przebudowy drogi powiatowej nrv1734N na odcinku Jeziorowskie- Kruklanki o długości 1500m. Przebudowa przedmiotowego odcinka drogi obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego (oczyszczenie przepustu, studzienki ściekowe, przykanaliki, studnie chłonne), wyrównanie istniejącej podbudowy betonem oraz mieszanką mineralno – asfaltową, podbudowę z kruszywa łamanego i betonu asfaltowego; nawierzchnię - warstwę ścieralną z betonu asfaltowego, chodniki z kostki betonowej, oznakowanie pionowe i poziome, kolizje z siecią energetyczną i telekomunikacyjną, roboty wykończeniowe.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w projekcie budowlanym, wycinkowych przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki.
Projekt budowlany dostępny jest na stronie internetowej http://gizycko.starostwo.gov.pl/pliki w menu Drogi, a wycinkowe przedmiary umieszczone są na stronie internetowej http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/ w zakładce zamówienia publiczne
oraz w siedzibie Zamawiającego.
II. Warunki udziału w postępowaniu
Warunki udziału w postępowaniu dla Zadania nr 1
1.Wykonawca zapewni osobę, która jest uprawniona do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – tj. do wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej. Osoba ta musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane.
2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w VI niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaakceptował i podpisał umowę na warunkach określonych we wzorze umowy ( zał. nr 3).
Warunki udziału w postępowaniu dla Zadania nr 2
1.Wykonawca zapewni osoby, które są uprawnione do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – tj. do wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, energetycznej, telekomunikacyjnej. Osoby te muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane.
2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w VI niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zaakceptował i podpisał umowę na warunkach określonych we wzorze umowy ( zał. nr 4).
III. Kryteria oceny ofert oraz informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert.
Dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2 Zamawiający przyjmuje następujące kryterium:
- Cena =100 pkt
IV. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert.
Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 będą oceniane oddzielnie, według poniższego opisu:
Kryterium „C - cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny (wynagrodzenia ryczałtowego) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
Ofercie o najniższej cenie (wynagrodzeniu ryczałtowym) Zamawiający przyzna 100 punktów, a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, liczona według wzoru:
C = ( C min : C o) x 100 pkt
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena
C min - najniższa cena (wynagrodzenie ryczałtowe) z ocenianych ofert
C o - cena (wynagrodzenie ryczałtowe) oferty ocenianej.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów.
Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej najniższej cenie (wynagrodzeniu ryczałtowym), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych już ofertach.
V. Termin składania ofert.
Wykonawca może złożyć ofertę na Zadanie nr 1 lub na Zadanie nr 2, albo na Zadanie nr 1 i na Zadanie nr 2. W przypadku składania ofert na dwa zadania - oferty należy złożyć oddzielnie, w osobnych opakowaniach.
Dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2, obowiązuje opis jak niżej:
- Przygotowanie oferty
- Wykonawca w cenie oferty (wynagrodzeniu ryczałtowym) musi uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zamówienia.
- Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru (co do treści oraz opisu wierszy):
Zadanie nr 1 - według zał. nr 1;
Zadanie nr 2 - według zał. nr 2
Oferta winna być napisana w języku polskim. - Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
- Ofertę należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
oraz opisane:
Zadanie 1: „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o długości 1217 m”.
Nie otwierać przed dniem 10.10.2016 r., do godz. 902”.
lub
Zadanie 2: „Przebudowa drogi pow. nr 1734N na odcinku Jeziorowskie - Kruklanki o długości 1500m”.
Nie otwierać przed dniem 10.10.2016 r., do godz. 915”.
- Terminy:
- Ofertę na Zadanie nr 1 lub na Zadanie nr 2, w formie pisemnej należy złożyć do Zarządu Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie do 10.10.2016 r. do godz. 900. Oferty złożone po terminie składania ofert, zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.
- Otwarcie ofert na:
- Zadanie nr 1 nastąpi w dniu 10.10.2016 r., o godz. 902 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 3.
- Zadanie nr 2 nastąpi w dniu 10.10.2016 r., o godz. 915 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 3.
VI. Warunki wykluczenia
Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2
1. Zamówienia udzielane przez zamawiającego nie będą udzielane wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
VII. Termin realizacji zamówienia
1. Czas wykonywania nadzoru inwestorskiego rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i będzie obejmował cały okres realizacji robót budowlanych, odbiór częściowy i ostateczny, rozliczenie zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.
Dla Zadania nr 1:
Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowego odcinka drogi została wykonana w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych.
Dla Zadania nr 2:
Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowego odcinka drogi została wykonana w dwóch terminach:
do 30 listopada 2016 r. – roboty ujęte do wykonania w wycinkowym przedmiarze robót - I Etap
do 30 czerwca 2017 r. - roboty ujęte do wykonania w wycinkowym przedmiarze robót - II Etap
VIII. Inne postanowienia
Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2
- W przypadku gdy:
- wpłynie tylko jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta – Zamawiający uzna zasadę konkurencyjności za spełnioną,
- nie wpłynie żadna oferta lub wszystkie oferty, które wpłyną, podlegają odrzuceniu – Zamawiający powtórzy postępowanie, aż otrzyma jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu.
- Informację o wyniku postępowania zamawiający umieści na stronie internetowej bip.spgizycko.warmia.mazury.pl, wyśle do wszystkich potencjalnych wykonawców do których zostało skierowane zapytanie ofertowe oraz umieści w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
- W piśmie skierowanym do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, zamawiający poinformuje go o terminie i miejscu zawarcia umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu niezbędne dokumenty osób, które będą pełnić nadzór inwestorski potwierdzając, że osoby te są uprawnione do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w odpowiedniej specjalności. Po przeprowadzeniu powyższej procedury nastąpi zawarcie umowy z Wykonawcą wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu oraz żądania od Wykonawców szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
Józef Pipiro
Józef Pipiro
ZAŁĄCZNIKI
1. Wzory ofert - załącznik nr 1 i nr 2
2. Wzory umów - załącznik nr 3 i nr 4
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy dróg powiatowych - dwa zadania. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy dróg powiatowych - dwa zadania.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-09-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Wołodźko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-09-30 08:29:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-09-30 08:32:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-10-17 14:54:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1378 raz(y) |