Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu komputerowego i kserokopiarki do Starostwa Powiatowego w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu komputerowego i kserokopiarki do Starostwa Powiatowego w GiżyckuSzczegóły informacji
Dostawa sprzętu komputerowego i kserokopiarki do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Status: rozstrzygnięty
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WO.272.3.38.2016
Termin składania ofert / wniosków: 2016-10-14 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku (pokój nr 13), Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Ogłoszono dnia: 2016-09-29 przez Anna Bykowska
Treść:
Giżycko, 29.09.2016 r.
WO.272.3.38.2016
WO.272.3.38.2016
Ogłoszenie
z dnia 29 września 2016 r.
w sprawie dostawy sprzętu komputerowego i kserokopiarki do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia w formie przetargu na dostawę sprzętu komputerowego i kserokopiarki do Starostwa Powiatowego w Giżycku.
- Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, fax. 87 428 55 06,
e-mail: informatyk@gizycko.starostwo.gov.pl
- Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
- część I: dostawa nowego sprzętu komputerowego z aktualnej produkcji 2016 r., wymienionego w załączniku nr 1 (poz. 1-9) do budynku Starostwa Powiatowego w Giżycku, przy Al. 1 Maja 14, do pokoju nr 224 A na II piętrze (winda w budynku od poziomu 0 do I piętra);
- część II: dostawa nowej kserokopiarki z aktualnej produkcji 2016 r., wymienionej w załączniku nr 1 (poz. 10) do budynku Starostwa Powiatowego w Giżycku, przy Al. 1 Maja 14, do pokoju nr 16 na parterze budynku.
- Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia w zakresie wszystkich części lub wybranych części: I lub II.
- Część II zamówienia obejmuje również usługę konserwacji w okresie gwarancyjnym. Wykonawca, w oferowanej cenie uwzględnia łączny koszt przeglądów urządzenia (dojazd, robocizna, materiały nie objęte gwarancją, a niezbędne dla jej zachowania). W formularzu ofertowym Wykonawca podaje koszt 1 konserwacji, liczbę konserwacji kopiarki i łączny koszt konserwacji za okres gwarancyjny.
- Zamawiany sprzęt komputerowy i kserokopiarka z aktualnej produkcji 2016 r. muszą być nowe, nieużywane, bardzo dobrej jakości i funkcjonalności.
- Wskazane parametry techniczne sprzętu komputerowego i kserokopiarki są parametrami minimalnymi i Wykonawca zobowiązany jest je uwzględnić. Jednakże Wykonawca oferując przedmiot zamówienia opcjonalnie może zaproponować sprzęt o wyższych parametrach technicznych od podanych w warunkach zamówienia.
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
- Termin wykonania:
W zakresie części I i II: dostawa sprzętu komputerowego i kserokopiarki w ciągu 21 dni od podpisania umowy;
- Opis warunków udziału:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:- powinni spełniać następujące, wg załącznika nr 3, warunki:
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadać wiedzę i doświadczenie;
- dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- wykonają zamówienie w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy.
- powinni spełniać następujące, wg załącznika nr 3, warunki:
- Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
- formularz ofertowy – załącznik nr 2 i załącznik nr 2a;
- oświadczenie – załącznik nr 3;
- Kryteria oceny ofert:
- Część I - najniższa cena
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ryczałtową brutto i odpowiadająca wszystkim warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 1). - Część II:
Kc - cena kserokopiarki wraz z konserwacją – 70 pkt;
Ke - koszt eksploatacji – 30 pkt.
Maksymalnie oferta może otrzymać 100 pkt stanowiących sumę punktów uzyskanych w ramach kryterium cena (Kc) oraz kryterium koszt eksploatacji (Ke).- Kryterium cena (Kc): oferta z najniższą ceną otrzyma 70 punktów, liczonych wg poniższego wzoru:
Kc = (Najniższa oferowana cena spośród złożonych ofert / Cena oferty badanej) x 70 pkt - Kryterium koszt eksploatacji (Ke): oferta z najniższym kosztem eksploatacji otrzyma 30 punktów, liczonych wg poniższego wzoru:
Ke = (Najniższy koszt eksploatacji spośród złożonych ofert / Koszt eksploatacji oferty badanej) x 30 pkt
Na kryterium kosztów eksploatacji będzie składał się koszt oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny, itp.) potrzebnych do wydrukowania 250 000 stron.
- Kryterium cena (Kc): oferta z najniższą ceną otrzyma 70 punktów, liczonych wg poniższego wzoru:
- Część I - najniższa cena
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów przy zastosowaniu wzoru: Kc + Ke
- Termin i miejsce składania ofert:
Do 14.10.2016 r. (piątek) do godz. 1000:- osobiście lub przez operatora pocztowego w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13;
- drogą elektroniczną na adres: informatyk@gizycko.starostwo.gov.pl (skany dokumentów). W przypadku wybrania oferty przesłanej drogą elektroniczną Wykonawca zobowiązany jest, przed podpisaniem umowy, dostarczyć Zamawiającemu oryginały oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu.
- Termin i miejsce rozpatrywania ofert:
14.10.2016 r. godz. 1015 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208.
- Warunki finansowania:
- wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
- zapłata wynagrodzenia nastąpi w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni, wystawioną na Starostwo Powiatowe w Giżycku od daty jej otrzymania przez Zamawiającego po uprzednim podpisaniu protokołu odbioru sprzętu.
- Warunki rozpatrzenia oferty:
- Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
- złożenie oferty w terminie i formie wskazanej w ogłoszeniu;
- zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
- złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę z zastrzeżeniem pkt. 7 ppkt.2;
- w przypadku wątpliwości co do złożonych dokumentów, Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentów;
- oferty nie spełniające warunków zamówienia zostaną odrzucone.
- Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
Załączniki:
- załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
- załącznik nr 2 – formularz ofertowy;
- załącznik nr 2a – formularz ofertowy – szczegóły techniczne oferowanego sprzętu;
- załącznik nr 3 – oświadczenie;
- załącznik nr 4 – projekt umowy.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu komputerowego i kserokopiarki do Starostwa Powiatowego w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu komputerowego i kserokopiarki do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-09-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Bykowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-09-29 13:30:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-09-29 13:32:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-10-20 11:39:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1371 raz(y) |