ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Giżycka Grupa Zakupowa. Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów w okresie od 1.12.2016 do31.12.2017.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Giżycka Grupa Zakupowa. Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów w okresie od 1.12.2016 do31.12.2017.

Szczegóły informacji

Giżycka Grupa Zakupowa. Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów w okresie od 1.12.2016 do31.12.2017.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zarząd Powiatu Giżyckiego

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 2016/S 140-253483

Termin składania ofert / wniosków: 2016-09-01 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku (pokój nr 13), Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

Ogłoszono dnia: 2016-07-22 przez Ewa Gudel

Treść:

UWAGA: Pełna treść ogłoszenia - w postaci takiej, w jakiej ukazało się w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 22.07.2016 - znajduje się w załączniku do niniejszego dokumentu.
 
 
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Powiat Giżycki, Zarząd Powiatu w Giżycku
al. 1 Maja 14
Osoba do kontaktów: Ewa Gudel
11-500 Giżycko
Polska
Tel.: +49 874285958
E-mail: sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl
Faks: +49 874285506
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak
Powiat Giżycki
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
Polska
Gmina Giżycko
Mickiewicza 33
11-500 Giżycko
Polska
Gmina Gołdap
pl. Zwycięstwa 14
19-500 Gołdap
Polska
Gmina Kiwity
Kiwity 28
11-106 Kiwity
Polska
Gmina Kruklanki
22 Lipca 10
11-612 Kruklanki
Polska
Gmina Mikołajki
Kolejowa 7
11-730 Mikołajki
Polska
Gmina Miłki
Mazurska 2
11-513 Miłki
Polska
Gmina Ryn
K. Świerczewskiego 2
11-520 Ryn
Polska
Gmina Sorkwity
Olsztyńska 16A
11-731 Sorkwity
Polska
Gmina Wydminy
pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy
Polska
Gmina Pozezdrze
1 Maja 1a
11-610 Pozezdrze
Polska
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych i Zieleni Sp. z o.o. Wydminy
Grunwaldzka 43
11-510 Wydminy
Polska
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Giżycka Grupa Zakupowa. Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów w okresie od 1.12.2016 do 31.12.2017.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Teren gmin Giżycko, Gołdap, Kiwity, Kruklanki, Mikołajki, Miłki, Ryn, Sorkwity, Wydminy, Pozezdrze.
Kod NUTS PL623
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zamawiający, 1) Powiat Giżycki w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu, podmiotów i instytucji opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ
1. Placówka Rodzinna Zelki 45, 11-510 Wydminy numer NIP 8451939462
2. Starostwo Powiatowe al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko numer NIP 8451675796
3. Administrator Sp. z o.o. ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko numer NIP 8451666886
4. Zakład Aktywności Zawodowej al. 1 Maja 30, 11-500 Giżycko numer NIP 8451860714
5. Powiatowy Urząd Pracy ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko numer NIP 8451711664
6. Dom Pomocy Społecznej ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko numer NIP 8451043369
7. Międzyszkolna Baza Sportów Wodnych ul. Nadbrzeżna 15, 11-500 Giżycko numer NIP 8451636193
8. Zespół Szkół Elektronicznych i Informatycznych im. Komisji Edukacji Narodowej ul. Mickiewicza 27, 11-500 Giżycko numer NIP 8451093574
9. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy ul. Białostocka 3, 11-500 Giżycko numer NIP 8451124748
10. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Smętka 5, 11-500 Giżycko numer NIP 8451680952
11. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ul. Smętka 5, 11-500 Giżycko numer NIP 8451972809
12. I Liceum Ogólnokształcące im. Wojciecha Kętrzyńskiego ul. Traugutta 1, 11-500 Giżycko numer NIP 8451093290
13. Zespół Szkół Zawodowych ul. Kościuszki 16, 11-500 Giżycko numer NIP 8451104987
14. II Liceum Ogólnokształcące ul. Sikorskiego 3, 11-500 Giżycko numer NIP 8451647854
15. Zespół Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu ul. Kościuszki 23, 11-500 Giżycko numer NIP 8451092971
16. Zarząd Dróg Powiatowych ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko numer NIP 8451679908
17. Powiatowy Ośrodek Rozwoju Edukacji ul. Smętka 5, 11-500 Giżycko numer NIP 8451985031
a także w imieniu i na rzecz nw. Zamawiających (występujących w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych, instytucji oraz organizacji), na co posiada stosowne pełnomocnictwa (podstawa prawna art. 16 ustawy prawo zamówień publicznych z 29.1.2004 zwanej dalej ustawą Pzp, tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164):
2) Gmina Giżycko, numer NIP 845-19-81-949, adres Urząd Gminy Giżycko, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko, działająca w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz nw. podmiotów:
1. Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji ul. Olsztyńska 54, Wilkasy, 11-500 Giżycko numer NIP 8451055154
2. Gimnazjum w Bystrym Bystre, 11-500 Giżycko numer NIP 8451752539
3. Publiczne Gimnazjum w Wilkasach ul. Olsztyńska 29, Wilkasy, 11-500 Giżycko numer NIP 8451752568
4. Szkoła Podstawowa im. K. Jagiellończyka w Wilkasach ul. Szkolna 8, Wilkasy, 11-500 Giżycko numer NIP 8451752597
5. Szkoła Podstawowa im. Kard. St. Wyszyńskiego w Bystrym Bystry 9A, 11-500 Giżycko numer NIP 8451752545
6. Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej Upałty, 11-500 Giżycko numer NIP 8451752574
3) Gmina Gołdap, numer NIP 847-15-87-061, adres Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, działająca w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz nw. podmiotów:
1. Szkoła Podstawowa w Galwieciach Galwiecie 18, 19-500 Gołdap numer NIP 8471558817
2. Szkoła Podstawowa w Pogorzeli Pogorzel 27, 19-500 Gołdap numer NIP 8471552275
3. Fundacja Rozwoju Regionu Gołdap Plac Zwycięstwa 16, 19-500 Gołdap numer NIP 8471389272
4. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika ul. Szkolna 4, 19-500 Gołdap numer NIP 8471060425
5. Środowiskowy Dom Samopomocy „Słoneczny Dom” w Gołdapi ul. 1 Maja 21, 19-500 Gołdap numer NIP 8471613232
6. Gimnazjum NR 1 im. Noblistów Polskich w Gołdapi ul. Kościuszki 30, 19-500 Gołdap numer NIP 8471409661
7. Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Stadionowa 5A, 19-500 Gołdap numer NIP 8470003388
8. Szkoła Podstawowa w Boćwince Boćwinka 13, 19-500 Gołdap numer NIP 8471516233
9. Szkoła Podstawowa Jabłońskie 12, 19-500 Gołdap numer NIP 8471516003
10. Biblioteka Publiczna w Gołdapi ul. Partyzantów 31, 19-500 Gołdap numer NIP 8471202434
11. Przedszkole Samorządowe Nr 1 ul. Jaćwieska 17, 19-500 Gołdap numer NIP 8471428291
12. Dom Kultury w Gołdapi ul. Krótka 2, 19-500 Gołdap numer NIP 8470003402
13. Zespół Szkół w Grabowie Grabowo 54, 19-500 Gołdap numer NIP 8471490433
14. Ośrodek Pomocy Społecznej w Gołdapi ul. Jaćwieska 9, 19-500 Gołdap numer NIP 8471502780
15. Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. 1 Maja 25, 19-500 Gołdap numer NIP 8471026322
16. Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Tadeusza Kościuszki ul. Kościuszki 25, 19-500 Gołdap numer NIP 8471026368
4) Gmina Kiwity, numer NIP 743-19-13-795, adres Urząd Gminy w Kiwitach, Kiwity 28, 11-106 Kiwity, działająca w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz:
Zespołu Szkół w Kiwitach Kiwity 63A, 11-106 Kiwity numer NIP 7432023827
5) Gmina Kruklanki, numer NIP 845-19-82-653, adres Urząd Gminy Kruklanki, ul. 22 Lipca 10, 11-612 Kruklanki, działająca w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz nw. podmiotów:
1. Gminny Ośrodek Kultury w Kruklankach ul. 22 Lipca 19, 11-612 Kruklanki numer NIP 8451798211
2. Szkoła Podstawowa Boćwinka, 11-612 Kruklanki numer NIP 8451755259
3. Zespół Szkół w Kruklankach ul. 22 Lipca 34, 11-612 Kruklanki numer NIP 8451933086
6) Gmina Mikołajki, numer NIP 742-21-25-549, adres Urząd Miasta i Gminy w Mikołajkach, ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki,
7) Gmina Miłki, numer NIP 845-10-50-406, adres Urząd Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki, działająca w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz nw. podmiotów:
1. Urząd Gminy Miłki ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki numer NIP 8451050406
2. Zespół Placówek Oświatowych w Miłkach ul. Szkolna 3, 11-513 Miłki numer NIP 8451753728
3. Szkoła Podstawowa w Rydzewie ul. Mazurska 94, 11-513 Miłki numer NIP 8451752918
4. Szkoła Podstawowa w Staświnach Staświny, 11-513 Miłki numer NIP 8451752901
5. Przedsiębiorstwo Usług Komunalno-Rolnych ul. Lipowa 23, 11-513 Miłki numer NIP 8451721993
8) Gmina Ryn, numer NIP 845-19-52-586, adres Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. K. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn, działająca w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz nw. podmiotów:
1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rynie ul. Hanki Sawickiej 8A, 11-520 Ryn numer NIP 8451935056
2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rynie, Szkoła Podstawowa im. Bojowników o Polskość Warmii i Mazur w Rynie ul. Hanki Sawickiej 8A, 11-520 Ryn numer NIP 8451048562
3. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rynie, Publiczne Gimnazjum im. K.I.Gałczyńskiego w Rynie ul. Hanki Sawickiej 8A, 11-520 Ryn numer NIP 8451753852
4. Ryńskie Centrum Kultury ul. Hanki Sawickiej 1, 11-520 Ryn numer NIP 8451749916
5. Biblioteka Publiczna w Rynie ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn numer NIP 8451800391
9) Gmina Sorkwity, numer NIP 742-21-23-160, adres Urząd Gminy Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity, działająca w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz nw. podmiotów:
1. Gminny Ośrodek Kultury w Sorkwitach Sorkwity, ul. Szkolna 18, 11-731 Sorkwity numer NIP 7421127173
2. Zespół Szkół w Sorkwitach Sorkwity, ul. Szkolna 17B, 11-731 Sorkwity numer NIP 7422246589
3. Zespół Szkół w Zyndakach Zyndaki 2, 11-731 Sorkwity numer NIP 7422063305
4. Zakład Gospodarki Komunalnej w Warpunach sp. z o.o. Warpuny, ul. Młynowa 5 11-731 Sorkwity numer NIP 7422248884
10) Gmina Wydminy, numer NIP 845-19-72-086, adres Urząd Gminy Wydminy, Pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, działająca w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz nw. podmiotów:
1. Urząd Gminy w Wydminach pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy numer NIP 8451053528
2. Zespół Szkół w Gawlikach Wielkich Gawliki Wielkie 32, 11-510 Wydminy numer NIP 8451935033
3. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Wydminach ul. Grunwaldzka 94, 11-510 Wydminy numer NIP 8451752930
11) Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych i Zieleni Sp. z o.o. Wydminy, numer NIP 845-19-80-855, siedziba ul. Grunwaldzka 43, 11-510 Wydminy,
12) Gmina Pozezdrze, numer NIP 845-19-82-831, adres Urząd Gminy w Pozezdrzu, ul. 1 Maja 1a, 11-610 Pozezdrze, działająca w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz nw. podmiotów:
1. Gminna Biblioteka Publiczna ul. Wolności 24, 11-610 Pozezdrze numer NIP 8451747395
2. Gminny Ośrodek Kultury ul. Wolności 4, 11-610 Pozezdrze numer NIP 8450010853
3. Szkoła Podstawowa im J. Tressenberg ul. 1 Maja 1b, 11-610 Pozezdrze numer NIP 8451757608
4. Gimnazjum ul. 1 Maja 1b, 11-610 Pozezdrze numer NIP 8451757614
OPIS: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 5.071,92 MWh w okresie od 1.12.2016 do 31.12.2017,
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie +/-10 %.
1. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 444 szt.
2. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 Elektryczność.
3. Stosowane okresy rozliczeniowe:
teren PGE Dystrybucja SA- 1 miesiąc
teren Energa Operator SA – G1x, C1x – 2 miesiące
C2x, B – 1 miesiąc
4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi (odbiorcami/płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD).
5. Operator systemu dystrybucyjnego – zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 kolumna „Operator Systemu Dystrybucyjnego”.
6. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiających (odbiorców/płatników) umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o dane do zmiany sprzedawcy przekazane przez Zamawiającego (po wyborze najkorzystniejszej oferty, najpóźniej w dniu zawarcia umów sprzedaży) wg Załącznika nr 8 do SIWZ.
7. W przypadku braku ważnych umów dystrybucyjnych na dzień zawarcia umowy sprzedaży (Istotne postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ), Wykonawca (w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo) zobowiązany będzie do złożenia w imieniu Zamawiających (odbiorców/płatników) wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz złożenia wymaganego przez OSD oświadczenia lub zawarcia umowy.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
13. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 5.071,92 MWh
z tego:
Strefa I 3.814,33 MWh
Strefa II 1.257,59 MWh
Strefa III 0,00 MWh
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej (+/-10 %).
Szczegółowy opis punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1 do SIWZ.
14. Dostawy odbywać się będą w terminie od 1.12.2016 do 31.12.2017, z zastrzeżeniem, że szczegóły dotyczące terminów dostaw w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru opisano w Załączniku nr 1 kolumna „Okres dostaw”.
15. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych.
16. W Załączniku nr 1 w kolumnie „Zmiana sprzedawcy” wskazano w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru czy zmiana sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy, czy po raz kolejny. W przypadku kolejnej zmiany sprzedawcy, odbiorcy posiadają umowy dystrybucyjne.
17. W przypadku punktów poboru dla których obowiązują umowy terminowe (kolejna zmiana), zastaną one zakończone w dniu poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna „Okres dostaw”).
18. W przypadku pierwszej zmiany sprzedawcy, umowy kompleksowe zostaną wypowiedziane przez zamawiających/odbiorców ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna „Okres dostaw”)
19. W przypadku, gdy na dzień zawarcia umowy sprzedaży energii elektrycznej, Zamawiający (odbiorcy/płatnicy) nie będą posiadali ważnych umów dystrybucji energii elektrycznej lub w przypadku, gdy w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana po stronie odbiorcy, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz do podpisania umów w imieniu i na rzecz Zamawiających (odbiorców/płatników) lub złożenia w imieniu Zamawiających (odbiorców/płatników) oświadczenia o zgodzie na zawarcie umów dystrybucyjnych z Operatorem (zgodnie z treścią IRiESD Operatora), na co Wykonawcy udzielone zostaną stosowne Pełnomocnictwa.
20. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru Zamawiający (płatnicy/odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.)/.
21. Układy pomiarowe z grupą taryfową B są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
09310000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 5.071,92 MWh z tego:
Strefa I 3.814,33 MWh
Strefa II 1.257,59 MWh
Strefa III 0,00 MWh
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej (+/-10 %).
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji Rozpoczęcie 1.12.2016. Zakończenie 31.12.2017
 
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 98
2. Termin płatności faktury. Waga 2
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
WO.272.2.1.2016
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
1.9.2016 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofertData: 1.9.2016 - 10:15
Miejscowość:
Starostwo Powiatowe w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój nr 6
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-07-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Gudel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-07-22 10:50:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-07-22 10:52:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-06 14:28:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1990 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony