ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przetarg nieograniczony na obsługę prawną Starostwa Powiatowego w Giżycku i organów powiatu.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przetarg nieograniczony na obsługę prawną Starostwa Powiatowego w Giżycku i organów powiatu.

Szczegóły informacji

Przetarg nieograniczony na obsługę prawną Starostwa Powiatowego w Giżycku i organów powiatu.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Powiatu Giżyckiego

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 135707-2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-08-08 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku (pokój nr 13), Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

Ogłoszono dnia: 2016-07-14 przez Ewa Gudel

Treść:

Giżycko: Przetarg nieograniczony na obsługę prawną Starostwa Powiatowego w Giżycku i organów powiatu
Numer ogłoszenia: 135707 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Giżycku , Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285958 w. 27.
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na obsługę prawną Starostwa Powiatowego w Giżycku i organów powiatu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest kompleksowa obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Giżycku i organów powiatu, w szczególności, w zakresie:
  1. bieżącego udzielania porad prawnych, konsultacji, wyjaśnień pracownikom oraz radnym w zakresie wykonywanych przez nich zadań;
  2. uzgadniania i opiniowania pod względem formalno- prawnym projektów umów, porozumień, uchwał, decyzji i innych dokumentów max w ciągu 2 dni roboczych od przekazania dokumentu do analizy, chyba, że ze względu na potrzebę Zamawiającego zachodzić będzie konieczność pilnego zaopiniowania dokumentu;
  3. pomoc w przygotowywaniu treści projektów umów, porozumień, uchwał, decyzji i innych dokumentów, a w sprawach skomplikowanych - opracowanie tych dokumentów;
  4. sporządzanie opinii prawnych i innych opracowań na piśmie w terminie max do 4 dni roboczych od dnia złożenia wniosku. W uzasadnionych przypadkach wskazany termin zostanie skrócony w terminie uzgodnionym pomiędzy stronami;
  5. Uczestniczenie w prowadzonych przez Zamawiającego negocjacjach, posiedzeniach komisji związanych z koniecznością udzielenia porad prawnych;
  6. przygotowywania pism procesowych oraz reprezentowania Zamawiającego przed sądami, kancelariami komorniczymi, innymi instytucjami publicznymi w zakresie toczących się na dzień zawarcia umowy spraw oraz nowych wszczętych po zawarciu umowy;
  7. obsługi prawnej na sesjach Rady Powiatu, przynajmniej 1 raz w miesiącu;
  8. doradztwa i reprezentowania kierownictwa urzędu oraz pracowników w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  9. sporządzania przynajmniej raz na rok informacji ze stanu prowadzonych spraw sądowych i prowadzonych spraw z innymi instytucjami publicznymi (odwoławczymi, kontrolnymi itp.);
  10. opracowania, na dzień zakończenia umowy raportu końcowego z prowadzonych spraw łącznie z opisem ich stanu zaawansowania;
  11. przekazania w formie protokołu zdawczo- odbiorczego kolejnemu wykonawcy wybranemu przez Zamawiającego do obsługi prawnej, wszystkich trwających spraw.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, o ile Wykonawca (Właściciel, Wspólnicy) posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982r o radcach prawnych, zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982r o adwokaturze lub jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002r o świadczeniu pomocy prawnej przez prawników zagranicznych w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Wykonawca posiada wpis na listę potwierdzającą wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub Okręgową Izbę Adwokacką. Wymieniona działalność może być prowadzona przez indywidualną kancelarię prawną lub w formie spółki cywilnej lub spółek prawa handlowego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, o ile Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jedną umowę przez okres co najmniej 18 następujących po sobie miesięcy w zakresie obsługi prawnej przedmiotowo równoważnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w jednostce samorządu terytorialnego (gminy, powiatu, województwa). Jeżeli usługa/i są w trakcie wykonywania, okres co najmniej 18 miesięcy musi być zrealizowany na dzień składania ofert. Wykonawca załączy dowód potwierdzający, że umowa/y te zostały wykonane należycie. W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu- podmiot ten musi być wskazany jako podwykonawca, który będzie wykonywał zasadniczy zakres usług (sekcja III siwz) określonych w SIWZ tj. co najmniej pełnienia dyżurów w pełnym zakresie. Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia swoich zasobów- podwykonawca- odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, o ile Wykonawca dysponuje osobą/osobami, które będą osobiście obsługiwać Starostwo Powiatowe i organy powiatu w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia (sekcja III) i posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą o radcach prawnych lub zawodu adwokata, zgodnie z ustawą Prawo o adwokaturze lub prawnika zagranicznego wykonującego praktykę na podstawie ustawy o świadczeniu pomocy prawnej przez prawników zagranicznych w RP.
Wskazana osoba/osoby powinny legitymować się co najmniej 18 miesięcznym doświadczeniem (na dzień składania ofert), jako radca prawny, adwokat, prawnik zagraniczny w świadczeniu pełnej obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie wykazu osoby/osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień zawodowych, doświadczenia do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoba wskazana do wykonywania obsługi będzie zobowiązana do wykonywania zasadniczego zakresu usługi (sekcja III siwz) określonych w SIWZ tj. co najmniej pełnienia dyżurów w pełnym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
  • formularz ofertowy
  • pełnomocnictwo w przypadku działania w imieniu Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  1. Cena - 80
  2. Doświadczenie zawodowe - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
  1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), zmiany osób (na stałe) realizujących umowę. Przy czym osoba wstępująca w miejsce dotychczasowej powinna spełniać warunki siwz, co najmniej w takim stopniu w jakim spełniała je osoba dotychczas wykonująca obsługę prawną (w zakresie zweryfikowanym w postępowaniu przetargowym).
  2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 1 ust.4 (dni pracy) i ust.7, § 3 ust.1 (waloryzacja) w umowie i muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Giżycku al. 1 Maja 14 11-500 Giżycko pok. 208.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Giżycku, al. 1 Maja 14, pokój 13 (sekretariat), 11-500 Giżycko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-07-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Gudel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-07-14 12:39:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-07-14 12:41:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-08-23 10:25:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1924 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony