ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa ulicy Suwalskiej w Giżycku na odcinku od skrzyżowania z ul. Gdańską do skrzyżowania z ul. Staszica UWAGA - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERTDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa ulicy Suwalskiej w Giżycku na odcinku od skrzyżowania z ul. Gdańską do skrzyżowania z ul. Staszica UWAGA - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT

Szczegóły informacji

Przebudowa ulicy Suwalskiej w Giżycku na odcinku od skrzyżowania z ul. Gdańską do skrzyżowania z ul. Staszica UWAGA - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 60448 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-04-08 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2016-03-17 przez Teresa Wołodźko

Treść:

Giżycko: Przebudowa ulicy Suwalskiej w Giżycku na odcinku od skrzyżowania z ul. Gdańską do skrzyżowania z ul. Staszica.
Numer ogłoszenia: 60448 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4293426.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Suwalskiej w Giżycku na odcinku od skrzyżowania z ul. Gdańską do skrzyżowania z ul. Staszica..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Suwalskiej w Giżycku na odcinku od skrzyżowania z ul. Gdańską do skrzyżowania z ul. Staszica. Zamówienie obejmuje następujące zakresy robót: 1) od km 0+716 do km 0+982, długości 0,266 km chodnik i ścieżka rowerowa po stronie lewej, w tym: - roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy, elementy ulic, zieleńce, kolizje z istniejącą infrastrukturą, oznakowanie pionowe i poziome; 2) od km 0+098 do km 0+411 na długości 0,313 km przebudowa ulicy, w tym: a) roboty drogowe, w tym: - przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, usuniecie drzew i krzaków, usunięcie warstwy humusu, roboty rozbiórkowe; - ziemne: wykonanie wykopów i nasypów; - podbudowy: koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, oczyszczanie i skrapianie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o gr. 10 cm, podbudowa z betonu cementowego B-20, podbudowa z betonu asfaltowego, wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym; - nawierzchnie: z kostki kamiennej, z betonu asfaltowego, z kostki brukowej betonowej, warstwa przeciwspękaniowa z geosyntetyku; - roboty wykończeniowe: oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, urządzenia zabezpieczające ruch pieszych; - elementy ulic: krawężniki betonowe, krawężniki kamienne, chodniki z brukowej kostki betonowej, obrzeża betonowe chodnikowe; - zieleń drogowa: zieleń drogowa trawniki; - regulacja urządzeń podziemnych; b) kanalizacja deszczowa, w tym: - roboty przygotowawcze i ziemne, roboty instalacyjne - kanalizacja deszczowa; c) przebudowa oświetlenia ulicznego, w tym: - demontaż istniejącego oświetlenia, montaż oświetlenia, wymiana fundamentów pod istniejącymi słupami, budowa nowych słupów; d) przebudowa linii energetycznej, w tym: - przebudowa linii NN, przełożenie kabla linii NN, wstawki kabla YAKX 4x70mm2, zabezpieczenie kabli, przebudowa linii SN, przełożenie kabla XRUHAKXS, wstawki kabli 3xXRUHAKXS 1x20 mm2, zabezpieczenie kabli; e) przebudowa napowietrznej linii NN, w tym: - demontaż, przestawienie słupów, montaż przewodów linii NN, budowa linii NN; f) przebudowa kanalizacji i kabli telekomunikacyjnych rej. 4C, 8C, w tym: - przebudowa kanalizacji magistralnej i rozdzielczej, przebudowa kabli magistralnych, przebudowa kabli rozdzielczych, demontaż kabli oraz kanalizacji magistralnej i rozdzielczej; g) przebudowa kabla optotelekomunikacyjnego XOTKtd i kabla koncentrycznego TV kablowej, w tym: - budowa kanalizacji wtórnej, wciąganie kabla światłowodowego, budowa stelaży zapasów, zasobników złączowych i montaż złączy, pomiary kabla światłowodowego; h) przebudowa sieci wodociągowej: roboty przygotowawcze i ziemne, demontaż, roboty montażowe, sprawdzenie i płukanie rurociągów, prace wykończeniowe. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób ich wykonania określa projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wycinkowe przedmiary robót. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.23.22.10-7, 45.23.23.10-8, 45.23.21.50-8, 45.23.24.52-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, złoży dokument, w którym poinformuje Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskaże nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.4.1) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. b) oświadczenie wymienione w pkt III.4.2) oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2)albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) oświadczenie wymienione w pkt III.4.2) oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) składa każdy podmiot na zasobach którego Wykonawca polega wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a który to podmiot będzie brał udział w realizacji części zamówienia. d) lista lub informacja, o której mowa w pkt III.4.4) powinna być złożona przez każdego Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja - 6
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 1) oraz ust.2). 1) Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia przyczyn uniemożliwiających realizację zadania, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a Zamawiający uzna te przyczyny za zasadne. Pod pojęciem tych przyczyn Zamawiający rozumie: a) siła wyższa, to znaczy niezależne od stron losowe zdarzenia zewnętrzne, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności, b) niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji robót określonej w specyfikacjach technicznych (jeżeli konieczność wykonania robót w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność), c) zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d) wystąpienie okoliczności niezależnych od stron, których strony w dniu podpisania umowy nie przewidziały, a które będą miały wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia. Termin wykonania umowy może przedłużyć się tylko o czas trwania tych przyczyn. 2) Strony są uprawnione do wprowadzenia zmiany w umowie, w zakresie projektu budowlanego dotyczące: materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania, jeżeli zmiany te będą wprowadzały rozwiązania nowocześniejsze lub będą ekonomicznie uzasadnione dla Zamawiającego oraz będą uznane za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego i jednocześnie nie wpłyną one na końcowy efekt wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016   08.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 -sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
                                                                                              Józef  Pipiro

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Wołodźko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-17 13:59:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-17 15:06:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-04-26 14:19:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2325 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony