ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ułożenie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze powiatowej nr 1823N Giżycko – Kruklin -Sucholaski, w msc. Kruklin, na odcinkach od km 8+700 do km 9+080 długości 0,380km oraz od km 9+160 do km 9+530 długości 0,370 km.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Ułożenie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze powiatowej nr 1823N Giżycko – Kruklin -Sucholaski, w msc. Kruklin, na odcinkach od km 8+700 do km 9+080 długości 0,380km oraz od km 9+160 do km 9+530 długości 0,370 km.

Szczegóły informacji

Ułożenie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze powiatowej nr 1823N Giżycko – Kruklin -Sucholaski, w msc. Kruklin, na odcinkach od km 8+700 do km 9+080 długości 0,380km oraz od km 9+160 do km 9+530 długości 0,370 km.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 124698 - 2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-07-02 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-07-02 09:01:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 ( pokój nr 5- sekretariat lub pokój nr 4)

Ogłoszono dnia: 2008-06-10 przez Teresa Wołodźko

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4293426.

* Adres strony internetowej zamawiającego: zdp@gizycko.starostwo.gov.pl
* Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ułożenie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze powiatowej nr 1823N Giżycko – Kruklin -Sucholaski, w msc. Kruklin, na odcinkach od km 8+700 do km 9+080 długości 0,380km oraz od km 9+160 do km 9+530 długości 0,370 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ułożenie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na drodze powiatowej nr 1823N Giżycko - Kruklin -Sucholaski w msc. Kruklin, na odcinkach od km 8+700 do km 9+080 długości 0,380 km oraz od km 9+160 do km 9+530 długości 0,370 km. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

*

Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gizycko.starostwo.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4. Cena za siwz wynosi 20,50 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 ( pokój nr 5- sekretariat lub pokój nr 4).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.06.2008r. - nr 124698 – 2008.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-06-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Wołodźko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-06-10 14:41:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-06-10 14:46:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-07-14 10:21:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1273 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony