Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Księgowy
Miejsce pracy: Giżycko
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
Data udostępnienia: 2021-04-06
Ogłoszono dnia: 2021-04-06
Termin składania dokumentów: 2021-04-16 12:00:00
Nr ogłoszenia: PZOSiPO.1100.1.1.2021
Zlecający: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- ukończony 18 rok życia i pełna zdolność do czynności prawnych;
- wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne lub wyższe (preferowane ekonomiczne);
- co najmniej roczny staż pracy w księgowości (preferowany staż pracy w księgowości budżetowej);
- znajomość przepisów regulujących zasady finansowania jednostek budżetowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- biegła obsługa komputera;
- komunikatywność i otwartość;
- rzetelność, skrupulatność i sumienność;
- umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie urządzeń księgowych w oparciu o zakładowy plan kont i klasyfikację budżetową zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
- kompletowanie dokumentów księgowych i ich należyte przechowywanie;
- kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
- dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z decyzją dyrektora jednostki;
- dokonywanie zapłaty faktur z tytułu zakupu towarów lub usług po uprzednim zatwierdzeniu wydatku przez dyrektora jednostki oraz głównego księgowego;
- sporządzenie wewnętrznych dokumentów: polecenie księgowania PK, zestawienia faktur lub rachunków;
- kontrola wydatków budżetowych zgodnie z planem finansowym;
- sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej;
- sporządzenie rocznych wydruków urządzeń księgowych w celach archiwizacyjnych;
- sporządzanie listy płac;
- naliczanie i przekazywanie do ZUS należnych składek zgodnie z przepisami ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
- naliczanie i przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;
- sporządzenie wszelkich sprawozdań dotyczących wypłat wynagrodzeń – sprawozdania GUS, rozliczenia podatku PIT-4, PIT-11, PIT-8, PIT-40;
- sporządzenie zaświadczeń o dochodach pracowników;
- sporządzenie zaświadczeń Rp-7 dla celów emerytalnych i rentowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na parterze, przy komputerze powyżej 4 godzin. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Ma charakter indywidualny, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z interesantami na ogół częste. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Praca wymaga znajomości przepisów prawa, dobrej obsługi komputera oraz podstawowych urządzeń biurowych tj. kserokopiarka, fax.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
- Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
- wynagrodzenie zasadnicze stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji;
- dodatek za wieloletnią pracę;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne;
- uprawnienia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- możliwość awansowania
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem – zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach;
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenia: o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-04-16 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze - księgowego”. Ze względu na obecnie panującą sytuację epidemiologiczną w kraju związaną z Covid 19, uprzejmie prosimy o pozostawianie ofert w skrzynce pocztowej Zespołu, znajdującej się na ścianie budynku przed wejściem do siedziby PZOSiPO (wejście od strony Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku).
Termin: 16 kwietnia 2021 r., godz. 12.00.
c. Miejsce:
Siedziba Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku przy ul. Smętka 7 11-500 Giżycko, tel. kontaktowy: 87 429 94 35.
VII. Informacje dodatkowe:
Oferty, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatgizycki.pl/ zakładka: Nabór na wolne stanowiska).
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Szczegółowa informacja dotycząca przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko tel. 87 429 94 34
adres e-mail: edukacja@gizycko.starostwo.gov.pl
- Przestrzeganie zasad ochrony danych nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: hanna.draczkowska@gptogatus.pl.
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO[1]- tj. wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zw. z art. 221 §1 Kodeksu Pracy w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko pracy, na które Pan/ Pani aplikuje oraz art. 6 ust.1 lit. a RODO (zgoda) w przypadku kiedy zakres podanych przez Panią danych jest szerszy niż ten określony w Kodeksie Pracy.
- Dane osobowe zawarte w kwestionariuszu osobowym nie są udostępniane żadnym innym podmiotom.
- Kwestionariusz osobowy będzie przechowywany przez okres rekrutacji na dane stanowisko pracy, a po tym czasie trwale usunięty, chyba że kandydat wyrazi wolę na przechowywanie kwestionariusza osobowego przez okres dłuższy w celach przyszłych rekrutacji.
- Posiada Pan/Pani prawo do: dostępu do swoich danych, sprostowania danych, usunięcia danych (co jest jednoznaczne z rezygnacją z procesu rekrutacji), ograniczenia przetwarzania.
- Osoba, która uważa, ze jej dane osobowe przetwarzane są w sposób niezgodny z przepisami ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- Obowiązek podania danych wynika z art. 221§1 Kodeksu Pracy, a odmowa ich podania jest jednoznaczna z rezygnacją z postępowania rekrutacyjnego.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-04-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Czopińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-04-06 15:16:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Sławomir Maculewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-04-06 15:25:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Sławomir Maculewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-04-19 14:39:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1581 raz(y) |