Giżycko: Holowanie i parkowanie pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Giżyckiego
Numer ogłoszenia: 307776 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Giżycku , Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285958, faks 087 4285506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Holowanie i parkowanie pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Giżyckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu polegająca na holowaniu z dróg położonych na terenie Powiatu Giżyckiego i parkowaniu pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. W ramach wykonywanej usługi wykonawca zobowiązany będzie: 1) wykonać każdą dyspozycję usunięcia pojazdów z drogi całodobowo przez 7 dni w tygodniu i ewentualnego parkowania wydaną przez uprawniony organ w trybie art. 130a cyt. ustawy, dotyczący następujących pojazdów: a) rowerów lub motorowerów b) motocykli c) pojazdów o dmc do 3,5 t d) pojazdów o dmc powyżej 3,5 t do 7,5 t e) pojazdów o dmc powyżej 7,5 t do 16 t f) pojazdów o dmc powyżej 16 t g) pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy, załącznik nr 1 2. oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (art. 22ust. 1 PZP) , wg załącznika nr 1a, 3. oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu co najmniej dwoma pojazdami specjalnymi typu laweta do przewozu pojazdów do 3,5 tony, jednym pojazdem do holowania pojazdów do 7,5 tony i jednym pojazdem do holowania pojazdów powyżej 16 ton odpowiednio przystosowanym i wyposażonym w wyciągarkę, (Załącznik nr 1c), 4. oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu lub dysponowaniu parkingiem odpowiednio ogrodzonym, oświetlonym , strzeżonym z całodobowym dozorem, posiadającym wydzielone miejsce do przetrzymywania pojazdów z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych, z wydzielonym miejscem oświetlonym i zabezpieczonym przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych , (Załącznik nr 1d), 5. wypełniony kosztorys ofertowy wg załącznika nr 2,, stanowiący integralną część Formularza ofertowego, 6. oświadczenia o akceptacji warunków przyszłej umowy (Załącznik nr 3a) wraz ze zobowiązaniem do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi i umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym , wg załącznik nr 3, 7. płyta CD ze zdjęciami posiadanych pojazdów do holowania i zdjęcia parkingu 8. kopia dokumentu potwierdzająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej działalności gospodarczej a w przypadku nie posiadania ubezpieczenia na dzień otwarcia ofert- złożenie do oferty oświadczenia o zobowiązaniu się do ubezpieczenia na warunkach określonych w SIWZ oraz w przypadku wygrania okazania oryginału dokumentu ubezpieczenia przed podpisaniem umowy. 9. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym. (tekst jedn. Dz.U. 2007 nr 125 poz. 874 z późn. zm), 10. oświadczenie o prowadzeniu działalności w zakresie holowania i parkowania pojazdów w okresie co najmniej 6 miesięcy i przedłożenie dokumentu , że niniejsze usługi były wykonywane w sposób należyty. Dokument powinien pochodzić od podmiotów, z którymi współpracował albo współpracuje albo na rzecz których wykonywał lub wykonuje usługę holowania lub parkowania pojazdów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień umowy w następującym zakresie: 1. zmiany ustawy prawo o ruchu drogowym dotyczącym katalogu zholowywanych i parkowanych pojazdów oraz innych zmian mających wpływ na zawartą umowę, 2. wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie usługi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Giżycku Aleja 1 Maja 14 11-500 Giżycko tel. 87 428-59-58 w. 50 faks 87 428-55-06.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zamawiającego (pokój nr 13); 11-500 Giżycko, Aleja 1 Maja 14,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie