Giżycko: WYKONANIE DOKUMENTACJI DO SPROSTOWANIA ZAPISÓW W KSIĘGACH WIECZYSTYCH I ZBIORACH DOKUMENTÓW
Numer ogłoszenia: 148669 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Giżycku , Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285958, faks 087 4285506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOKUMENTACJI DO SPROSTOWANIA ZAPISÓW W KSIĘGACH WIECZYSTYCH I ZBIORACH DOKUMENTÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace do wykonania: 1) badanie księgi wieczystej lub zbioru dokumentów (dokument z badania wykonanego w 2008 roku zostanie udostępniony Wykonawcy); 2) wykonanie wykazów zmian gruntowych - synchronizacyjnych - w celu uzgodnienia treści księgi ze stanem w ewidencji gruntów i budynków; 3) w przypadku zmiany numeracji działek (scalenie, wymiana, modernizacja) należy przygotować kopie map: archiwalnej i aktualnej mapy ewidencyjnej oraz wypis z rejestru gruntów (w uzasadnionych przypadkach - odłączenie działki do innej księgi - opis i mapę nieruchomości); 4) w przypadku podziału działek - sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych; 5) przygotowanie wniosków do ksiąg wieczystych lub przygotowanie wniosków o dołączenie zbioru dokumentów do wskazanej księgi wieczystej (księgę, wskazywaną jako tą, do której zostanie dołączony zbiór, każdorazowo uzgodnić z Geodetą Powiatowym); 6) przygotowanie zawiadomień o zmianie właściciela dla nieruchomości, które nie są już własnością Skarbu Państwa reprezentowanego przez Starostę Giżyckiego, wraz z kopiami dokumentów stanowiących podstawę prawną nabycia przez obecnego władającego lub właściciela nieruchomości. 7) opatrzenie kopii dokumentów i dokumentów pieczęciami --za zgodność z oryginałem--, data, --służy za podstawę wpisu ...--, i inne niezbędne do przedłożenia w Sądzie Rejonowym Wydziale Ksiąg Wieczystych; 8) udział w kontroli dokumentacji przez sprawdzającego pracownika, działającego z upoważnienia Starosty Giżyckiego; 9) przygotowanie dokumentów, o które poprosi Sąd w celu ewentualnej konieczności uzupełnienia wniosków; 10) skompletowanie kopii dokumentów przekazanych Sądowi wraz z zawiadomieniem o dokonanych zmianach w księdze wieczystej; 11) przekazanie kopii ww. dokumentacji wraz z fakturą za wykonanie prac..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje warunki projektu umowy na wykonanie prac poprzez złożenie podpisu na umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami, ul. Wyzwolenia 2, pokój 109A, 11-500 Giżycko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie