Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-09-08 15:09:29 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Zajmuje się sprawami organizacyjnymi funkcjonowania Starostwa, sprawami kadrowymi, obsługą Zarządu Powiatu i sekretariatu.
Akapit nr - brak tytułu
Do podstawowych zadań Wydziału należy załatwianie następujących spraw:
1. W zakresie obsługi sekretariatu i punktu informacyjnego Starostwa:
1) prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
2) prenumerata fachowych czasopism i dzienników urzędowych,
3) prowadzenie dziennika korespondencji,
4) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i rejestracją skarg i wniosków,
5) przyjmowanie zgłoszeń o rzeczach zgubionych i porzuconych w ramach Biura Rzeczy Znalezionych,
6) obsługa punktu informacyjnego Starostwa.
2. W zakresie spraw administracyjno-gospodarczych:
1) przygotowywanie założeń do planu finansowego Starostwa w części przewidzianej dla Wydziału,
2) administrowanie lokalami, budynkami Starostwa oraz ustalanie planów remontów i napraw w tych obiektach,
3) zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
4) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - gospodarczym oraz konserwacją wyposażenia Starostwa,
5) koordynowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ,
6) załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi i tablicami informacyjnymi,
7) gospodarowanie drukami i formularzami,
8) gospodarowanie pojazdami samochodowymi,
9) zabezpieczanie informacji wizualnej dla interesantów,
10) prowadzenie ewidencji szkoleń pracowników oraz wydawanych delegacji służbowych pracownikom Starostwa i kierownikom jednostek powiatowych,
11) prowadzenie archiwum zakładowego Starostwa,
12) zabezpieczenie łączności telefonicznej, fax-owej ,
13) prowadzenie tablicy ogłoszeń Starostwa.
3. W zakresie spraw obywatelskich, obronnych i kryzysowych:
1) przygotowywanie pozwoleń w drodze decyzji administracyjnej na przeprowadzenie zbiórek publicznych na obszarze Powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę,
2) przyjmowanie informacji o wyniku zbiórki i sposobie zuŜytkowania zebranych ofiar oraz o ogłoszeniu w prasie,
3) podejmowanie wspólnie z organizatorem imprezy i innymi jednostkami organizacyjnymi skoordynowanych przedsięwzięć zabezpieczania imprezy masowej,
4) przygotowywanie Zarządowi Powiatu projektu decyzji administracyjnych zakazu przeprowadzania imprez masowych na terenie Powiatu lub jego części w przypadku negatywnej oceny stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego w związku z przeprowadzoną imprezą masową ,
5) sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń mających siedzibę w Powiecie Giżyckim z wyłączeniem nadzoru nad działalnością stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego,
6) przygotowanie i organizowanie działań na potrzeby kwalifikacji wojskowej,
7) prowadzenie kancelarii tajnej,
8) organizowanie akcji kurierskiej,
9) sprawowanie nadzoru nad sprawami niejawnymi w jednostce,
10) sporządzanie w obecności Starosty lub Sekretarza Powiatu testamentu,
11) organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej,
12) obsługa Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
13) obsługa Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
14) realizacja zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
1. W zakresie obsługi sekretariatu i punktu informacyjnego Starostwa:
1) prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
2) prenumerata fachowych czasopism i dzienników urzędowych,
3) prowadzenie dziennika korespondencji,
4) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i rejestracją skarg i wniosków,
5) przyjmowanie zgłoszeń o rzeczach zgubionych i porzuconych w ramach Biura Rzeczy Znalezionych,
6) obsługa punktu informacyjnego Starostwa.
2. W zakresie spraw administracyjno-gospodarczych:
1) przygotowywanie założeń do planu finansowego Starostwa w części przewidzianej dla Wydziału,
2) administrowanie lokalami, budynkami Starostwa oraz ustalanie planów remontów i napraw w tych obiektach,
3) zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
4) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - gospodarczym oraz konserwacją wyposażenia Starostwa,
5) koordynowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ,
6) załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi i tablicami informacyjnymi,
7) gospodarowanie drukami i formularzami,
8) gospodarowanie pojazdami samochodowymi,
9) zabezpieczanie informacji wizualnej dla interesantów,
10) prowadzenie ewidencji szkoleń pracowników oraz wydawanych delegacji służbowych pracownikom Starostwa i kierownikom jednostek powiatowych,
11) prowadzenie archiwum zakładowego Starostwa,
12) zabezpieczenie łączności telefonicznej, fax-owej ,
13) prowadzenie tablicy ogłoszeń Starostwa.
3. W zakresie spraw obywatelskich, obronnych i kryzysowych:
1) przygotowywanie pozwoleń w drodze decyzji administracyjnej na przeprowadzenie zbiórek publicznych na obszarze Powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę,
2) przyjmowanie informacji o wyniku zbiórki i sposobie zuŜytkowania zebranych ofiar oraz o ogłoszeniu w prasie,
3) podejmowanie wspólnie z organizatorem imprezy i innymi jednostkami organizacyjnymi skoordynowanych przedsięwzięć zabezpieczania imprezy masowej,
4) przygotowywanie Zarządowi Powiatu projektu decyzji administracyjnych zakazu przeprowadzania imprez masowych na terenie Powiatu lub jego części w przypadku negatywnej oceny stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego w związku z przeprowadzoną imprezą masową ,
5) sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń mających siedzibę w Powiecie Giżyckim z wyłączeniem nadzoru nad działalnością stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego,
6) przygotowanie i organizowanie działań na potrzeby kwalifikacji wojskowej,
7) prowadzenie kancelarii tajnej,
8) organizowanie akcji kurierskiej,
9) sprawowanie nadzoru nad sprawami niejawnymi w jednostce,
10) sporządzanie w obecności Starosty lub Sekretarza Powiatu testamentu,
11) organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej,
12) obsługa Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
13) obsługa Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
14) realizacja zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych