ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-05-13 13:32:20 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Sposób doręczania dokumentów elektronicznych
do Starostwa Powiatowego w Giżycku.

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Starostwie Powiatowym w Giżycku uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.
 
 
Składam wniosek za pomocą tradycyjnej poczty elektronicznej
 
 
Uwaga:

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766) Starostwo Powiatowe w Giżycku akceptuje pliki poczty elektronicznej z załącznikami w formatach wymienionych w Rozporządzeniu.

W szczególności przy danych tekstowych przyjmowane będą dokumenty zgodne ze standardem OpenDocument (.odt) i Microsoft Office (.doc). Przy danych zawierających informację graficzną przyjmowane będą formaty danych: .jpg, .gif, dla danych skompresowanych: .zip, .rar.
 
Urzędowe poświadczenie odbioru:

Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Starostwa Powiatowego w Giżycku zostanie poświadczony kwalifikowanym podpisem cyfrowym i przekazany drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
ePUAP oraz system Pojazd i Kierowca sporządza Urzędowe Poświadczenie Odbioru w sposób automatyczny.

Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dyskietce, dysku CD-RW lub urządzeniu typu PenDrive. Poświadczenie to można uzyskać w godzinach pracy Starostwa w pokoju 208A – II piętro (Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14).

Inne wymagania
 
  1. Dostarczanie pism (dokumentów) w formie dokumentu elektronicznego odbywa się przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Starostwa Powiatowego w Giżycku (art.46 § 10 kpa).
  2. Dokumenty składane za pośrednictwem portali ePUAP oraz systemu Pojazd i Kierowca muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym ePUAP.
  3. Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Giżycku zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną wprowadzone do systemu teleinformatycznego Urzędu.
« powrót do poprzedniej strony