Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-05-13 13:32:20 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych
do Starostwa Powiatowego w Giżycku.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Starostwie Powiatowym w Giżycku uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.
do Starostwa Powiatowego w Giżycku.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Starostwie Powiatowym w Giżycku uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.
Składam wniosek za pomocą tradycyjnej poczty elektronicznej
|
Uwaga:
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766) Starostwo Powiatowe w Giżycku akceptuje pliki poczty elektronicznej z załącznikami w formatach wymienionych w Rozporządzeniu.
W szczególności przy danych tekstowych przyjmowane będą dokumenty zgodne ze standardem OpenDocument (.odt) i Microsoft Office (.doc). Przy danych zawierających informację graficzną przyjmowane będą formaty danych: .jpg, .gif, dla danych skompresowanych: .zip, .rar.
Urzędowe poświadczenie odbioru:
Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Starostwa Powiatowego w Giżycku zostanie poświadczony kwalifikowanym podpisem cyfrowym i przekazany drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Starostwa Powiatowego w Giżycku zostanie poświadczony kwalifikowanym podpisem cyfrowym i przekazany drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza portalu Cyfrowy Urząd, ePUAP oraz systemu Pojazd i Kierowca sporządza Urzędowe Poświadczenie Odbioru w sposób automatyczny.
Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dyskietce, dysku CD-RW lub urządzeniu typu PenDrive. Poświadczenie to można uzyskać w godzinach pracy Starostwa w pokoju 208A – II piętro (Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14).
Inne wymagania
Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dyskietce, dysku CD-RW lub urządzeniu typu PenDrive. Poświadczenie to można uzyskać w godzinach pracy Starostwa w pokoju 208A – II piętro (Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14).
Inne wymagania
- Dostarczanie pism (dokumentów) w formie dokumentu elektronicznego odbywa się przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Starostwa Powiatowego w Giżycku (art.46 § 10 kpa).
- Dokumenty składane za pośrednictwem portali Cyfrowy Urząd, ePUAP oraz w systemie Pojazd i Kierowca muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym ePUAP.
- Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Giżycku zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną wprowadzone do systemu teleinformatycznego Urzędu.