ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-05-13 13:32:20 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Sposób doręczania dokumentów elektronicznych
do Starostwa Powiatowego w Giżycku.


Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Starostwie Powiatowym w Giżycku uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.


 

Składam wniosek za pomocą ESP na portalu Cyfrowy Urząd

Składam wniosek za pomocą ESP na portalu ePUAP

Składam wniosek za pomocą tradycyjnej poczty elektronicznej

 

 

Uwaga:

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766) Starostwo Powiatowe w Giżycku akceptuje pliki poczty elektronicznej z załącznikami w formatach wymienionych w Rozporządzeniu.

W szczególności przy danych tekstowych przyjmowane będą dokumenty zgodne ze standardem OpenDocument (.odt) i Microsoft Office (.doc). Przy danych zawierających informację graficzną przyjmowane będą formaty danych: .jpg, .gif, dla danych skompresowanych: .zip, .rar.
Urzędowe poświadczenie odbioru:

Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Starostwa Powiatowego w Giżycku zostanie poświadczony kwalifikowanym podpisem cyfrowym i przekazany drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza na portalu Cyfrowy Urząd oraz ePUAP sporządza Urzędowe Poświadczenie Odbioru w sposób automatyczny.

Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dyskietce, dysku CD-RW lub urządzeniu typu PenDrive. Poświadczenie to można uzyskać w godzinach pracy Starostwa w pokoju 208A – II piętro (Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14).

Inne wymagania

 

  1. Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Giżycku w sposób tradycyjny muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
  2. Dokumenty składane za pośrednictwem portali Cyfrowy Urząd oraz ePUAP muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym ePUAP.
  3. Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Giżycku zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną wprowadzone do systemu teleinformatycznego Urzędu.
« powrót do poprzedniej strony