ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-09-09 11:58:56 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Zadania Samodzielnego Stanowiska ds. Kontroli Zarządczej

Do podstawowych zadań stanowiska należy w szczególności:
  1. Sporządzanie  rocznych planów kontroli w Starostwie Powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych oraz jednostkach, którym udzielono dotacji ze środków powiatu.
  2. Przeprowadzanie zgodnie z planem lub na doraźne polecenie kontroli powiatowych jednostek organizacyjnych.
  3. Przeprowadzanie kontroli innych  podmiotów w zakresie udzielonej im dotacji  ze środków budżetu powiatu.  
  4. W toku prowadzonej kontroli powiatowych jednostek organizacyjnych ustalanie: zgodności  działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, skuteczności i efektywności działania, wiarygodności sprawozdań, ochrony zasobów, przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania, efektywności i skuteczności przepływu informacji, zarządzania ryzykiem
  5. Udzielanie pracownikom jednostek kontrolowanych instruktażu w zakresie spraw objętych kontrolą.
  6. Sporządzanie protokołów z kontroli oraz projektów wniosków i wystąpień pokontrolnych.
  7. Przygotowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych i prowadzenie w tym zakresie dokumentacji.
  8. Czuwanie nad realizacją wystąpień pokontrolnych w zakresie terminowości składania sprawozdań pokontrolnych.
  9. Współdziałanie  z audytorem wewnętrznym  w zakresie wykonywania przez niego zadań.
« powrót do poprzedniej strony