najnowsze informacje
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zawiadomienie o zebraniu wystarczającego materiału dowodowego do rozpoznania wniosku w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowa ulicy Prusa (drogi gminnej nr 136038N) w Wydminach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego
Informacja ogłoszona dnia 2022-11-17 22:14:50 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Giżycko, dnia 17.11.2022r.
WB.6741.1.4.2022
Z A W I A D O M I E N I E
Wykonując dyspozycję art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.) zawiadamiam, że materiał dowodowy jest wystarczający do rozpoznania wniosku w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na:
Przebudowie ulicy Prusa (drogi gminnej nr 136038N) w Wydminach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego
Inwestycja realizowana będzie na działkach, w liniach rozgraniczających teren, o numerach: 426/8, 426/98, 432/8 (powstała z podziału 432/1), 432/13 (powstała z podziału 432/2), 434/1, 434/3, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
W tym:
- działki pasa drogowego: 426/98, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki do podziału: 432/1, 432/2, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki z których korzystanie będzie ograniczone: 426/8, 434/1, 434/3 obręb 0019 Wydminy, gmina
Wydminy
Na wniosek Inwestora: Wójta Gminy Wydminy
W związku z powyższym wyjaśniam, że z projektem budowlanym można zapoznać się, wnieść uwagi i wnioski w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości w Wydziale Budownictwa w pokoju nr 303-305, przy ul. Gen. J. Zajączka 2 w Giżycku w godz.:
Poniedziałek od 10.30.do 15.30
Wtorek, czwartek od 8:30 do 15:00
Środa, piątek od 10:30 do 15:00
Z up. Starosty
Renata Mielziuk
Naczelnik Wydziału Budownictwa
RM/RM
Tel. 0 87 428 13 38
Pobierz dane XML Zawiadomienie o zebraniu wystarczającego materiału dowodowego do rozpoznania wniosku w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowa ulicy Prusa (drogi gminnej nr 136038N) w Wydminach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego Drukuj informację Zawiadomienie o zebraniu wystarczającego materiału dowodowego do rozpoznania wniosku w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowa ulicy Prusa (drogi gminnej nr 136038N) w Wydminach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Mielziuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-17 22:14:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Sławomir Maculewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-17 22:14:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Sławomir Maculewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-11-17 22:14:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 109 raz(y) |