ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

najnowsze informacje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydanie decyzji nr 2.2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 136025N (ulicy Giżyckiej) w Wydminach

Informacja ogłoszona dnia 2022-05-09 14:20:56 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Giżycko, dnia 06.05.2022 r.
Dotyczy: WB.6740.1.8.2022
 
OBWIESZCZENIE
STAROSTY GIŻYCKIEGO
O wydaniu decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735) oraz art. 11f ust. 3, Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 176) zawiadamiam, że w dniu 06 maja 2022r. została wydana decyzja nr 2.2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.:
Przebudowa drogi gminnej nr 136025N (ulicy Giżyckiej) w Wydminach
 
Inwestycja realizowana będzie na działkach, w liniach rozgraniczających teren, o numerach: 570, 75/27, 566, 587, 586, 714, 603, 594/4, 864, 110/2, 712/2, 75/29 (powstała po podziale 75/10), 75/30 (powstała po podziale 75/10), 75/31 (powstała po podziale 75/23), 75/32 (powstała po podziale 75/17), 75/33 (powstała po podziale 75/26), obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
W tym:
- działki pasa drogowego: 570, 75/27, 566, 587, 586, 714, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki do podziału: 75/10, 75/23, 75/17, 75/26, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
- działki, z których korzystanie będzie ograniczone: 712/2, 603, 594/4, 864, 110/2, obręb 0019 Wydminy, gmina Wydminy
 
Na wniosek Inwestora: Wójta Gminy Wydminy
 
Jednocześnie zawiadamiam że z treścią w/w decyzji zainteresowane strony mogą zapoznać się w Wydziale Budownictwa, przy ul. Zajączka 2 w Giżycku, pokój nr 303-305 w dniach pracy Urzędu (pon.08:00-16:00, wt.-pt. 07:30-15:30).
           
Od przedmiotowej decyzji służy stronie odwołanie do Wojewody Warmińsko- Mazurskiego za pośrednictwem Starosty Giżyckiego.
Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego jej ogłoszenia.
 
Z up. Starosty
Renata Mielziuk
Naczelnik Wydziału Budownictwa

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-05-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Mielziuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-05-09 14:18:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-05-09 14:20:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-09 14:20:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
246 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony