ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

najnowsze informacje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie rozgraniczenia nieruchomości pomiędzy nieruchomością uregulowaną w kw nr OL1G/00008005/6, oznaczoną numerem geodezyjnym 131, położoną w obrębie wsi Czyprki, gm. Miłki a nieruchomościami oznaczonymi numerami działek 130, 132, 175

Informacja ogłoszona dnia 2021-03-10 09:57:17 przez Sławomir Maculewicz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Miłki, 03.03.2021 r.
RR. 6830.1.2021                                                                                       
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
 
 
     Zgodnie z art. 61 §  1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.  Dz. U. z  2020 r. , poz.  256  z późn. zm. ) w związku z  art. 29 i art. 30 ustawy   z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne ( j.t. Dz. U.  z 2020 r.  poz. 2052   z późn. zm. )  
 
z a w i a d a m i a   s i ę
 
że  na wniosek  Pani Danuty  Puzyr  zostało    wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie  rozgraniczenia nieruchomości pomiędzy nieruchomością uregulowaną w kw nr  OL1G/00008005/6, oznaczoną numerem geodezyjnym  131, położoną w obrębie wsi  Czyprki, gm. Miłki,  a nieruchomościami położonymi w obrębie geodezyjnym wsi Czyprki,   gm. Miłki oznaczonymi numerami geodezyjnymi działek:
- działka nr  130, ujawniona w księdze wieczystej nr    OL1G/00014235/2,
- działka nr  132, ujawniona w księdze wieczystej nr    OL1G/00010230/9, 
- działka nr  175, ujawniona w księdze wieczystej nr    OL1G/00016941/8.
Nr punktów  geodezyjnych objętych rozgraniczeniem:  2-667, 2-668, 2-601. 
 
 
 
W związku z tym, w  trybie art.   10 § 1   Kpa  strony  mogą   składać   swoje uwagi, wnioski i  zastrzeżenia, uzyskać wyjaśnienia  oraz  wypowiedzieć się,  co do zasadności   złożonego wniosku  w Urzędzie Gminy w Miłkach,  pok. nr 101,  w godzinach pracy urzędu (poniedziałek  w godz. 800 – 1600,  wtorek  – piątek , w godz. 700 – 1500) w terminie 7 dni od daty otrzymania. 
 
 
P o u c z e n i e
 
Zgodnie z:
  1. art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego stronom przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Skorzystanie z powyższego prawa winno nastąpić w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w godzinach pracy Urzędu.
  2. art. 41 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. Zgodnie z art. 41 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego w razie zaniedbania obowiązku określonego w art. 41 § 1 Kodeksu, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
  3. art. 40 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego strona zamieszkała za granicą lub mająca siedzibę za granicą, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w kraju, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń.
  4. art. 40 § 5 Kodeksu postępowania administracyjnego w razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia. Stronę należy o tym pouczyć przy pierwszym doręczeniu.
  5. poucza się o możliwości złożenia odpowiedzi na niniejsze zawiadomienie oraz o możliwości złożenia wyjaśnień na piśmie.
  6. art. 33 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego pełnomocnikiem strony może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych.
  7. art. 37 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia  do organu wyższego stopnia za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie.
  8. art. 39 § 1 doręczenie pism może odbywać się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania spełni warunki określone w w/w artykule.
 
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO") informuję, że:
  1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Urząd Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11 – 513 Miłki;
  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych –
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia uwag, wniosków,  zastrzeżeń  zgodnie z przepisami   ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji    o środowisku i jego ochronie , udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018, poz. 2081  z późn. zm.)
  4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  5. Dane osobowe przechowywane będą przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji;
  6. Każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w przypadku kwestionowania prawidłowości danych osobowych;
  7. Każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  8. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa , w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, podanie danych osobowych Administratorowi jest dobrowolne jednak ich niepodanie  skutkuje brakiem realizacji zamierzonego celu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-03-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Dybaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-03-10 09:55:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-03-10 09:57:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-03-10 09:59:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
397 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony