Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie prac remontowych w budynku przy al. 1 Maja 14 w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie prac remontowych w budynku przy al. 1 Maja 14 w GiżyckuSzczegóły informacji
Wykonanie prac remontowych w budynku przy al. 1 Maja 14 w Giżycku
Status: rozstrzygnięty
Tryb: na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r, poz.2164 ze zm.)
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WO.272.3.23.2019
Termin składania ofert / wniosków: 2019-09-03 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-09-03 11:15:00
Ogłoszono dnia: 2019-08-14 przez Anna Bykowska
Treść:
WO.272.3.23.2019
Giżycko, 14 sierpnia 2019 r.
Ogłoszenie
z dnia 14 sierpnia 2019 r.
w sprawie wykonania prac remontowych w budynku, przy Al. 1 Maja 14 w Giżycku
Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.) w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia w formie przetargu na wykonanie prac remontowych w budynku, przy Al. 1 Maja 14 w Giżycku
- Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 087 428 59 58 wew. 31, 27, fax. 087 428 55 06, e-mail: archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl - Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku, przy Al. 1 Maja 14, zgodnie z książką przedmiarów, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Prace remontowe obejmują:
- przygotowanie powierzchni pod malowanie oraz dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych kolorową jasną farbą o jakości nie gorszej niż Dulux – 485,46 m2;
- przygotowanie powierzchni pod malowanie oraz dwukrotne malowanie sufitów białą farbą o jakości nie gorszej niż Dulux – 196,30 m2;
- rozebranie paneli podłogowych wraz z ułożeniem nowych na powierzchni 83,59 m2;
- rozebranie parkietów oraz położenie płytek gresowych na powierzchni 112,71 m2;
- wnoszenie i wynoszenie mebli;
- wywóz i utylizację wszelkich zanieczyszczeń powstałych w wyniku realizacji zamówienia.
Szczegółowy opis prac remontowych w podziale na pomieszczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
- Zamawiający przewiduje ewentualne zlecenie dodatkowych prac, których wykonanie może stać się niezbędne do prawidłowej realizacji zadania na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.\
- W sytuacji konieczności dokonania prac zamiennych lub dodatkowych nie uwzględnionych w zakresie niniejszego zapytania, a niezbędnych do wykonania zadania, strony ustalą szczegółowy ich zakres po uprzednim ich zgłoszeniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku, przy Al. 1 Maja 14, zgodnie z książką przedmiarów, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Prace remontowe obejmują:
- Termin wykonania:
Wykonanie prac remontowych w terminie do 28 lutego 2020 r. - Opis warunków udziału:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:- powinni spełniać następujące warunki:
- posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- posiadać zdolność w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- posiadać zdolność w zakresie sytuacji technicznej i zawodowej;
- wykonają zamówienie w terminie do 28 lutego 2020 r.
- powinni spełniać następujące warunki:
- Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
- formularz ofertowy – załącznik nr 3.
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za zamówienie i odpowiadająca warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.
- Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są do podania wskaźników przyjętych do ustalenia ceny za wykonanie zadania. Przyjęte wskaźniki posłużą do ustalenia ceny za ewentualne wykonanie dodatkowego lub zamiennego zamówienia.
- Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do 03 września 2019 r. (wtorek) do godz. 1100.
Ofertę należy złożyć:- osobiście lub przez operatora pocztowego w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13;
- drogą elektroniczną na adres: archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl (skany dokumentów). W przypadku wybrania oferty przesłanej drogą elektroniczną Wykonawca zobowiązany jest, przed podpisaniem umowy, dostarczyć Zamawiającemu oryginały oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu.
- Termin i miejsce rozpatrywania ofert:
03 września 2019 r. godz. 1115 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208. - Warunki finansowania:
- za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
- zapłata wynagrodzenia nastąpi w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, po uprzednim protokolarnym odbiorze wykonania robót;
- faktura powinna być wystawiona w następujący sposób:
NABYWCA: Powiat Giżycki, 11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14, NIP: 845-18-62-251
ODBIORCA/PŁATNIK: Starostwo Powiatowe w Giżycku, 11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14
- Warunki rozpatrzenia oferty:
- Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
- złożenie oferty w terminie i formie wskazanej w ogłoszeniu;
- zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
- złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę z zastrzeżeniem pkt. 7 ppkt.2;
- w przypadku wątpliwości co do złożonych dokumentów, Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentów;
- oferty nie spełniające warunków zamówienia zostaną odrzucone.
- Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
- Dodatkowe informacje:
- złożenie oferty nie powoduje powstania wzajemnych zobowiązań pomiędzy stronami do czasu ostatecznej decyzji podjętej przez Zamawiającego w zakresie podpisania umowy;
- Zamawiający może zaniechać dalszego prowadzenia postępowania w ramach niniejszego ogłoszenia w przypadku nie wpłynięcia żadnej oferty lub złożenia ofert nie spełniających warunków ogłoszenia lub zaproponowania ceny przekraczającej możliwości finansowe Zamawiającego.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 do ogłoszenia – książka przedmiarów;
- Załącznik nr 2 do ogłoszenia – szczegółowy opis prac remontowych wg pomieszczeń;
- Załącznik nr 3 do ogłoszenia – formularz ofertowy;
- Załącznik nr 4 do ogłoszenia – projekt umowy.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie prac remontowych w budynku przy al. 1 Maja 14 w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie prac remontowych w budynku przy al. 1 Maja 14 w Giżycku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-08-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Bykowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-08-14 13:24:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-08-14 14:13:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-09-04 14:56:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1115 raz(y) |