Wydział Komunikacji Społecznej i Obsługi Zarządu
kompetencje rozwój
Realizuje zadania w zakresie komunikacji społecznej,strategii powiatu, koordynacji działań pozyskiwania funduszy pomocowych, współpracy powiatu z podmiotami krajowymi i zagranicznym,promocji zdrowia, współpracy z organizacjami pozarządowymi,obsługi Zarządu.
Telefon ->
]]>
Do podstawowych zadań Wydziału należy:
- Wykonywanie zadań związanych z komunikacją społeczną.
- Przygotowywanie informacji i prezentacji z zakresu realizowanych zadań powiatu, w tym strony internetowej Starostwa.
- Monitorowanie i aktualizowanie danych w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Przygotowywanie konsultacji społecznych ,zbieranie opinii mieszkańców w sprawach związanych z realizacją zadań powiatu.
- Organizowanie spotkań i konferencji inicjowanych przez Zarząd Powiatu.
- Opracowywanie i monitorowanie strategii powiatu i innych wieloletnich programów.
- Koordynowanie zadań związanych ze współpracą powiatu z podmiotami krajowymi i zagranicznymi.
- Prowadzenie monitoringu dystrybucji środków pomocowych na potrzeby jednostek samorządowych.
- Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków pomocowych przyznawanych przez Unię Europejską oraz inne podmioty krajowe i zagraniczne.
- Współdziałanie z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi, Wydziałami Starostwa oraz regionalnymi organizacjami w zakresie wykorzystywania funduszy zewnętrznych.
- Pomoc przy opracowywaniu wniosków i dokumentacji w toku procedury ubiegania się o środki zewnętrzne.
- Ewidencjonowanie wniosków składanych przez powiatowe jednostki organizacyjne o środki pomocowe.
- Przygotowywanie projektu uchwały w sprawie rozkładu pracy aptek.
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą funkcji właścicielskich powiatu dotyczących placówek ochrony zdrowia.
- Realizowanie zadań związanych z promocją zdrowia.
- Koordynowanie spraw związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi.
- Obsługa pracy Zarządu Powiatu w zakresie protokółowania, rejestracji uchwał, przekazywania ich do realizacji i sprawozdawczości.
]]>