Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-09-09 09:53:50 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Realizuje zadania w zakresie spraw obywatelskich, obronnych, kryzysowych, komunikacji społecznej, współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Akapit nr - brak tytułu
Do podstawowych zadań Wydziału należy załatwianie następujących spraw:
1. W zakresie spraw obywatelskich, obronnych, kryzysowych:
1) sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń mających siedzibę w Powiecie Giżyckim z wyłączeniem nadzoru nad działalnością stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego;
2) przygotowywanie projektu uchwały w sprawie rozkładu pracy aptek;
3) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
4) prowadzenie spraw związanych z obsługą funkcji właścicielskich powiatu dotyczących placówek ochrony zdrowia;
5) przygotowanie i organizowanie działań na potrzeby kwalifikacji wojskowej;
6) organizowanie akcji kurierskiej;
7) sprawowanie nadzoru nad sprawami niejawnymi w jednostce,
8) organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej;
9) obsługa Komisji Bezpieczeństwa;
10) obsługa Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego;
11) obsługa Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
2. W zakresie komunikacji społecznej, współpracy z innymi podmiotami:
1) przygotowywanie informacji i prezentacji z zakresu realizowanych zadań powiatu, w tym strony internetowej Starostwa;
2) aktualizowanie danych w Biuletynie Informacji Publicznej;
3) przygotowywanie konsultacji społecznych, zbieranie opinii mieszkańców w sprawach związanych z realizacją zadań powiatu;
4) organizowanie spotkań i konferencji inicjowanych przez Zarząd Powiatu;
5) opracowywanie i monitorowanie strategii powiatu i innych wieloletnich programów;
6) koordynowanie zadań związanych ze współpracą powiatu z podmiotami krajowymi i zagranicznymi;
7) prowadzenie monitoringu dystrybucji środków pomocowych na potrzeby jednostek samorządowych;
8) współdziałanie z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi, Wydziałami Starostwa oraz innymi podmiotami przy opracowywaniu wniosków i dokumentacji w toku procedury ubiegania się o środki zewnętrzne;
9) ewidencjonowanie wniosków składanych przez powiatowe jednostki organizacyjne o środki pomocowe;
10) koordynowanie spraw związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi.
1. W zakresie spraw obywatelskich, obronnych, kryzysowych:
1) sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń mających siedzibę w Powiecie Giżyckim z wyłączeniem nadzoru nad działalnością stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego;
2) przygotowywanie projektu uchwały w sprawie rozkładu pracy aptek;
3) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
4) prowadzenie spraw związanych z obsługą funkcji właścicielskich powiatu dotyczących placówek ochrony zdrowia;
5) przygotowanie i organizowanie działań na potrzeby kwalifikacji wojskowej;
6) organizowanie akcji kurierskiej;
7) sprawowanie nadzoru nad sprawami niejawnymi w jednostce,
8) organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej;
9) obsługa Komisji Bezpieczeństwa;
10) obsługa Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego;
11) obsługa Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
2. W zakresie komunikacji społecznej, współpracy z innymi podmiotami:
1) przygotowywanie informacji i prezentacji z zakresu realizowanych zadań powiatu, w tym strony internetowej Starostwa;
2) aktualizowanie danych w Biuletynie Informacji Publicznej;
3) przygotowywanie konsultacji społecznych, zbieranie opinii mieszkańców w sprawach związanych z realizacją zadań powiatu;
4) organizowanie spotkań i konferencji inicjowanych przez Zarząd Powiatu;
5) opracowywanie i monitorowanie strategii powiatu i innych wieloletnich programów;
6) koordynowanie zadań związanych ze współpracą powiatu z podmiotami krajowymi i zagranicznymi;
7) prowadzenie monitoringu dystrybucji środków pomocowych na potrzeby jednostek samorządowych;
8) współdziałanie z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi, Wydziałami Starostwa oraz innymi podmiotami przy opracowywaniu wniosków i dokumentacji w toku procedury ubiegania się o środki zewnętrzne;
9) ewidencjonowanie wniosków składanych przez powiatowe jednostki organizacyjne o środki pomocowe;
10) koordynowanie spraw związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi.