Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-09-08 15:09:29 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Zajmuje się sprawami organizacyjnymi funkcjonowania Starostwa, sprawami kadrowymi, obsługą Zarządu Powiatu i sekretariatu.
Akapit nr - brak tytułu
Do podstawowych zadań Wydziału należy załatwianie następujących spraw:
1. W zakresie obsługi sekretariatu i punktu informacyjnego Starostwa:
1) prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty;
2) prenumerata fachowych czasopism;
3) prowadzenie dziennika korespondencji;
4) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i rejestracją skarg i wniosków;
5) przyjmowanie zgłoszeń o rzeczach zgubionych i porzuconych w ramach Biura Rzeczy Znalezionych;
6) zamawianie pieczęci, w tym pieczęci urzędowych oraz ich ewidencjonowanie;
7) zamawianie druków i formularzy na potrzeby Starostwa;
8) obsługa punktu informacyjnego Starostwa.
2. W zakresie spraw administracyjno-gospodarczych:
1) przygotowywanie założeń do planu finansowego Starostwa w części przewidzianej dla Wydziału;
2) administrowanie pomieszczeniami, w których ma siedzibę Starostwo, ustalanie planów remontów i napraw w tych obiektach oraz zlecanie wykonania remontów, napraw i konserwacji;
3) zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
4) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - gospodarczym oraz nabywaniem rzeczowych aktywów trwałych;
5) prowadzenie spisu rzeczowych aktywów trwałych (meble, sprzęt komputerowy, urządzenia itp.) według ich usytuowania w pomieszczeniach Starostwa, aktualizowanie tych danych, oznakowywanie oraz w razie potrzeby zbywanie lub likwidowanie;
6) ewidencjonowanie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz składanie sprawozdań z realizacji zamówień do Urzędu Zamówień Publicznych,
7) zabezpieczanie informacji wizualnej dla interesantów;
8) ubezpieczanie środków trwałych i pozostałych środków trwałych Starostwa,
9) prowadzenie tablicy ogłoszeń Starostwa;
10) prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem samochodów służbowych Starostwa.
3. W zakresie spraw kadrowych:
1) prowadzenie akt spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych z wyjątkiem akt kierowników jednostek oświatowych;
2) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji służbowych i prowadzenie stosownych ewidencji;
3) prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, przebiegu pracy, rent i emerytur, jubileuszy oraz odznaczeń;
4) ewidencjonowanie czasu pracy pracowników;
5) sporządzanie sprawozdań z zakresu kadr;
6) prowadzenie zakładowej działalności socjalnej wynikającej z ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;
7) kierowanie do pracy inwalidów wojennych i wojskowych;
8) wyrażanie zgody na rozwiązanie przez zakład pracy stosunku pracy z inwalidą wojennym i wojskowym oraz kombatantem i inną osobą uprawnioną w okresie 2 lat przed osiągnięciem wieku uprawniającego do wcześniejszego przejścia na emeryturę;
9) prowadzenie spraw dotyczących szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa;
10) prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Starosty i Zarządu;
11) organizowanie badań lekarskich pracowników (wstępnych, kontrolnych, okresowych) w określonych prawem terminach;
12) prowadzenie dokumentacji związanej z delegacjami służbowymi pracowników Starostwa i dyrektorów powiatowych jednostek organizacyjnych;
13) ewidencjonowanie zbiorów danych osobowych zarejestrowanych w urzędzie Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
4. W zakresie obsługi Zarządu Powiatu:
1) prowadzenie rejestru uchwał Zarządu Powiatu;
2) protokółowanie posiedzeń Zarządu;
3) przekazywanie wyciągów z protokołów, dokumentów, ustaleń podmiotom zobowiązanym do ich realizacji;
4) prowadzenie teczek organizacyjnych powiatowych jednostek organizacyjnych.
1. W zakresie obsługi sekretariatu i punktu informacyjnego Starostwa:
1) prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty;
2) prenumerata fachowych czasopism;
3) prowadzenie dziennika korespondencji;
4) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i rejestracją skarg i wniosków;
5) przyjmowanie zgłoszeń o rzeczach zgubionych i porzuconych w ramach Biura Rzeczy Znalezionych;
6) zamawianie pieczęci, w tym pieczęci urzędowych oraz ich ewidencjonowanie;
7) zamawianie druków i formularzy na potrzeby Starostwa;
8) obsługa punktu informacyjnego Starostwa.
2. W zakresie spraw administracyjno-gospodarczych:
1) przygotowywanie założeń do planu finansowego Starostwa w części przewidzianej dla Wydziału;
2) administrowanie pomieszczeniami, w których ma siedzibę Starostwo, ustalanie planów remontów i napraw w tych obiektach oraz zlecanie wykonania remontów, napraw i konserwacji;
3) zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
4) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - gospodarczym oraz nabywaniem rzeczowych aktywów trwałych;
5) prowadzenie spisu rzeczowych aktywów trwałych (meble, sprzęt komputerowy, urządzenia itp.) według ich usytuowania w pomieszczeniach Starostwa, aktualizowanie tych danych, oznakowywanie oraz w razie potrzeby zbywanie lub likwidowanie;
6) ewidencjonowanie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz składanie sprawozdań z realizacji zamówień do Urzędu Zamówień Publicznych,
7) zabezpieczanie informacji wizualnej dla interesantów;
8) ubezpieczanie środków trwałych i pozostałych środków trwałych Starostwa,
9) prowadzenie tablicy ogłoszeń Starostwa;
10) prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem samochodów służbowych Starostwa.
3. W zakresie spraw kadrowych:
1) prowadzenie akt spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych z wyjątkiem akt kierowników jednostek oświatowych;
2) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji służbowych i prowadzenie stosownych ewidencji;
3) prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, przebiegu pracy, rent i emerytur, jubileuszy oraz odznaczeń;
4) ewidencjonowanie czasu pracy pracowników;
5) sporządzanie sprawozdań z zakresu kadr;
6) prowadzenie zakładowej działalności socjalnej wynikającej z ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;
7) kierowanie do pracy inwalidów wojennych i wojskowych;
8) wyrażanie zgody na rozwiązanie przez zakład pracy stosunku pracy z inwalidą wojennym i wojskowym oraz kombatantem i inną osobą uprawnioną w okresie 2 lat przed osiągnięciem wieku uprawniającego do wcześniejszego przejścia na emeryturę;
9) prowadzenie spraw dotyczących szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa;
10) prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Starosty i Zarządu;
11) organizowanie badań lekarskich pracowników (wstępnych, kontrolnych, okresowych) w określonych prawem terminach;
12) prowadzenie dokumentacji związanej z delegacjami służbowymi pracowników Starostwa i dyrektorów powiatowych jednostek organizacyjnych;
13) ewidencjonowanie zbiorów danych osobowych zarejestrowanych w urzędzie Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
4. W zakresie obsługi Zarządu Powiatu:
1) prowadzenie rejestru uchwał Zarządu Powiatu;
2) protokółowanie posiedzeń Zarządu;
3) przekazywanie wyciągów z protokołów, dokumentów, ustaleń podmiotom zobowiązanym do ich realizacji;
4) prowadzenie teczek organizacyjnych powiatowych jednostek organizacyjnych.